۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

فرنگی‌کاران ایران پیش از مسابقات آلبانی چه گفتند؟

فرنگی‌کاران ایران پیش از مسابقات آلبانی چه گفتند؟

مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی به میزبانی آلبانی از فردا به صورت رسمی آغاز خواهد شد و شاگردان رنگرز به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در کشور آلبانی، پیش از حضور در این رقابت‌ها گفت: سال قبل در رقابت‌های جهانی به مدال برنز دست یافتم، امیدوارم که بتوانم امسال این مدال را به طلا تبدیل کنم.

وی گفت: حریفان آذربایجانی، روس و ترک خوب هستند و ان‌شالله که به دیدار فینال راه پیدا کنم و بتوانم الدانیز عزیزلی قهرمان جهان را شکست داد و عنوان قهرمانی را بدست آورم.مردم برای تیم‌های کشتی دعا کنند تا بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم.

به دنبال جبران شکست سال گذشته هستم

همچنین ایمان محمدی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در کشور آلبانی گفت: سال گذشته به خاطر ضعف تاکتیکی مغلوب شدم و دستم از مدال کوتاه ماند. به امید خدا امسال با رفع نقاط ضعف، به دنبال جبران شکست سال گذشته هستم و امیدوارم که با یک مدال خوشرنگ دل مردم ایران را شاد کنم.

محمدی در مورد حریفان خود خاطرنشان کرد: کشتی گیر گرجستانی اصلی ترین رقیب من است که در ۳ سال اخیر ۳ بار به دیدار فینال راه یافته، علاوه بر این کشتی گیر نمایندگان ارمنستان و ژاپن نیز خوب هستند.

کد خبر 6269851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha